Ansicht von 7 Beiträgen - 1 bis 7 (von insgesamt 7)
  • Autor
    Beiträge
  • Flox
    Teilnehmer
    Post count: 1
    #1263 |

    Pozdrav, za pocetak znaci ovako..imam 18 godina i do sada nisam nesto pretjerano se bavio nekim aktivnostima, te naravno tu dolazi i visak tjelesne tezine uz sve to i ne pravilno unosenje kalorija i slicno. Znaci jednostavno moj glavni cilj je mrsavljenje tek nakon toga bi krenuo sa nekim zahtjevnijim stvarima i vjezbama.
    Pa bi htio da vas pitam za neki prijedlog nekog menija za svaki dan, da bi lagano mogao da krenem sa skidanjem tjelesne mase, te ako su potrebne neke od vjezbi uz sve to. Hvala.

    WhiteBoy
    Teilnehmer
    Post count: 8

    Pozdrav 🙂

    Imaš na internetu kalkulator kalorija,od dobijene cifre smanjiš za 500+ kalorija i ubaciš neki kardio trening ( trčanje,preskakanje vijače )

    Prehrana? Po meni nema bas tu neke velike filozovije,za mene ne postoji hrana za definiciju ili masu..bitno je samo da si u kaloriskom deficitu + neka aktivnost 🙂

    Nadam se sa sam pomogao 🙂

    WarppeR
    Teilnehmer
    Post count: 1

    Najbitnije jesti 200 300 do 500 kalorija manje nego sto dnevno trosis, tako ce tijelo trositi masnocu, salo i time mršaš.

    boris puljak
    Teilnehmer
    Post count: 12

    Smanji unos kalorija od 200 do 500 (ovisno o tome koliko kila imaš viška) + često radi cardio + trening, vidjet ces rezultate 🙂

    lucijaprsa12
    Teilnehmer
    Post count: 6

    moraš biti u kalorijskom deficitu, vježbaj sa tegovima, a nakon toga kardio. Navecer ne jedi uh nema potrebe, samo protein i mast. Ja ti npr 3-4 dana jedem uh samo iz voća i povrca, a onda dan dva samo iz skrobi i tako malo si i kalorije mijenjaj, 4 dana jedi npr 2000kcal, onda 2 dana 1600 kcal, a svakih 2-3 tjedna ubaci dan sa 2500-2600 kcal. Ja bi ti preporučila da od suplemenata koristiš CLA kapsule, pomažu, ali zapam,ti to nije zamjena za prehranu i nisu magične pilule, nego dodatak prehrani znači pomagaju

    ChiLLy
    Teilnehmer
    Post count: 15

    Najjednostavniji odgovor da ti tijelo bude u deficitu tj. da uneses manje kalorija dnevno nego sto ti je potrebno. Nema tu pono filozofije.

    milana89
    Teilnehmer
    Post count: 1

    pozdrav svima
    Ja sam sada u dilemi… ako je sudeci po my fitness pal-u, ja ne bih trebala unositi vise od 1300 kalorija ako zelim smrsati. Visoka sam 171, i teska 70kg, imam 29 godina. Medjutim, bmr calculator kaze da mije bazalni metabolizam 1688 kalorija… Da to nije malo puno?? :/

Ansicht von 7 Beiträgen - 1 bis 7 (von insgesamt 7)

Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.